lördag 19 januari 2013

HÄRMAPA






Såg en snygg tavla hos min syster för några veckor sedan som var en sån där
 "vill ha tavla", så jag gick och köpte en lika dan, 
bara någon dag senare. 

Nu hänger den på väggen och jag känner mig sååå nöjd!!


Jag är ju inte så himla förtjust i tavlor men den här var lite lagom för mig. 
Hade tänkt att den skulle hänga på vårt kontor/arbetsrum men när 
grankransen försvann från väggen i vardagsrummet blev det så tomt där 
så nu får den hänga där tills vidare...



Önskar er en fin lördagskväll!!


KRAM


6 kommentarer:

  1. Tack, stumpen!!!
    Kul att du gillar den... Tror jag ska önska mig en tavla av
    Ylva Skarp, när jag fyller år...tihi;)

    Puss&kram💗

    SvaraRadera
  2. Var in å kollade! Jätte fina!

    SvaraRadera
  3. House Doctor har också några finingar;)

    SvaraRadera
  4. Var kommer tavlan ifrån? Den var väldigt fin :) Mvh Michaela

    SvaraRadera
  5. Hej Michaela!
    Tavlan kommer från Gallerix!

    Önskar dig en fin kväll:)

    / kram Mollan

    SvaraRadera