måndag 1 juli 2013

VÄLKOMMEN JULI





Helgen är över och det är vardag igen OCH ny arbetsvecka.
2 veckor till, jobbar jag, sedan är det dags för semester för min del i 4 veckor.
Tjuvstartade med veckan i Alanya. En liten förkänning på vad som komma skall, hehe!!
Ja, fint väder förväntar jag mig naturligtvis.
Vem gör inte det???






Hela, hela helgen har varit vigt åt fotbollen då Felicia spelat Lill@-VM.
Vädret har varit toppen. Inte en droppe regn, så det är vi tacksamma för.
Spännande matcher och mycket duktiga tjejer
kammade hem storvinsten i cupen och vann hela skiten!!!

STORT GRATTIS TILL ER!!!!





P.S.


Mitt förra blogginlägg blev lite konstigt först.
Bilderna hamnade inte på mitten och texten blev inte centrerad.
Det slutade med att jag gjorde om HELA inlägget.
Precis när jag trycker på radera, ser jag att någon lämnat en kommentar.
Hann inte se vem som skrivit eller vad som skrivits, tyvärr!!

BER OM URSÄKT!!!

Eftersom kommentarerna inte duggar tätt här, får du gärna skriva igen, please!!!



KRAM

  









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar