torsdag 11 augusti 2011

EN ALLDELES VANLIG TORSDAG

Den här boken läser jag just nu....!
























Det blev en lugn start på den här veckan. A har börjat jobba igen efter
sin semester och det känns tråkigt! Känns mest som jag inte har gjort
någonting på hela veckan...

Vädret är si så där. Känns som hösten är nära nu för det var länge
sedan jag kände av någon värme. Satt ute i går kväll och målade men
jag frös om fötterna...

Altanen är snart klar, lite målning och fix återstår och det ser ut att bli
riktigt bra. Precis som jag tänkt mig eller lite bättre faktiskt! Var och
kikade på nya blommor i går men det känns som det är för sent att
köpa det nu. Såg att Ljungen var framme nu och det känns ju
alldeles för tidigt.
Min semester är inte ens slut...

Önskar dig en riktigt mysig kväll ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar