måndag 1 augusti 2011

SOMMARDAG I CITY

HM Home besökte vi i dag


































Fina, mysiga sängkläder vore något att inhandla till hösten som snart är här...

























































En söndag på Stockholms gator och torg blev det i dag.
Jag, Jonte och Julia var och shoppade och hade det mysigt medans
Anders och Felicia var på Grönan och åkte karuseller.

Fint väder med en strålande sol och en härlig värme, har det varit i
dag.Tur det var lite svalt i butikerna för det blev lite svettigt ett tag!

Hälsade på min syster-son Cribbe som bor på Östermalm i en jätte
fin lägenhet med en alldeles för sen present.... Det var länge sedan
han fyllde år men bättre sent än aldrig, brukar man ju säga!!!

















Cajun shrimp & chicken pasta




















































Lunchade på mitt favvo ställe Friday´s. Åt en smarrig pasta- rätt
med tigerräkor, kyckling och gräddsås.
Något jag rekommenderar!

Middagen avnjöt vi hos min pappa och hans fru Asta i den fina
sommarkvällen. Det är så skönt att man kan sitta ute länge, utan att
frysa. Precis som man vill att det ska va´!!!

Nu ska jag sova så jag är pigg inför morgondagens äventyr!!!

Godnatt...Zzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar