lördag 17 september 2011

GÄSTBLOGGARE

Det är jag som gästbloggar <3


Hej kära bloggläsare, Det är jag som är Felicia & dotter till  mollan <3

Meddelande:
Min mamma har inte bloggat på sistone för att hon är utan dator då vi tapetserar om vårt kontorsrum och därför är jag här som gästbloggare :)

Idag så har jag varit i birsta och shoppat lite med pappa :)
Det var roligt & mysigt... Sista stoppet i birsta var på Ica Maxi där handlade vi... När vi handlat för 300:- då fick vi ett kilo godis gratis :) Så just nu sitter vi och proppar i oss godis :)
Fejjan & bloggandet är nu igång...
På morgonen när jag vaknade då låg jag i sängen och myste med tv framför ögonen & sedan satt Sims igång. När jag hade ätit frukost och gjort mig iordning då åkte jag och pappa och slängde tidningar... När vi kom hem så var jag med några kompisar och vi hade JÄTTE roligt <3



Här kommer en fin låt <3...





Nu när jag är här så vill jag passa på att säga jag har en egen blogg också som jag gärna vill att ni spanar in <3
www.finfina.bloggagratis.se




Puss & Kram Flisan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar