fredag 30 september 2011

SISTA SEPTEMBER

























Solen verkligen strålar idag från en alldeles blå himmel.
Jätte vackert höst väder med andra ord!

Tyvärr är jag jätte snuvig idag och bara nyser och det rinner i mina
ögon så det känns inte alls kul. Sist när jag vaknade upp med samma
känsla, var det borta dagen efter så jag är lite lur på om det är någon
form av allergi...
Måste forska i detta (om det är bra imorgon, vill säga)!









































































Senaste nummret av Lantliv inspirerade mig att göra en äppelpaj härom kvällen
och resultatet blev super!
Just äppelpaj ska man äta på hösten, hör hösten till liksom!

Oktober månad är på ingång och känns helt ok för min del.
Det vankas fest om några veckor, födelsedagar ska firas och Melissa Horn ska
ses på Tonhallen så den här månaden kommer inte att bli tråkig!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar