torsdag 6 oktober 2011

HÖSTRUSK





















Det ser ur att bli skitväder i kväll. Det har börjat regna och blåsa
som bara den. Fast så här är ju höstväder, så allt är som det ska!

Sitter i min ensamhet och har det lugnt och skönt efter hektiska
dagar på jobbet den här veckan. Nu är jag ledig i 3 da´r så jag
ska bara njuta och ha det skönt.

Har lite hemma som ska fixas och målas, så göra har jag i alla fall.
Det lilla kontoret är inte färdigt ännu. Dörren som A har börjat
måla blev inte riktigt bra så ny roller har införskaffats. Fick höra
från annan färghandlare att vi köpt fel, trost att vi fick hjälp.
Killen vi handlade av lät så duktig och kunnig och så blev det bara
fel ändå. Tråkigt när A lagt ner så mycket jobb!!!

Har besökt IKEA ett antal gånger för att köpa skrivbord men vi
kan inte bestämma oss. Vi velar fram och tillbaka. Det är inte det
att vi tycker olika, utan mer att vi inte hittar något som vi vill ha.
Har besökt ett antal butiker som har skrivbord men inte blivit
klokare för det. Vi försöker sova på saken men det blir inte bättre
av det heller. Hmm... 

I kväll ska jag tända ljus (som alla andra kvällar), se Robinson och
kanske måla en gardinstång.

Hoppas du får en fin kväll!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar