fredag 14 oktober 2011

FREDAG I SIKTE

Nu börjar det att bli riktigt kyligt ute och det är dags för en varmare
jacka och ett par vantar, har jag  fått erfara. Bilrutorna måste skrapas
varje morgon och det är snart läge att lägga på vinterdäcken





Lånade bilder från deras hemsida














Käkade lunch med Sophie Tant Anci & Fröken Sara i går, ett
otroligt mysigt ställe där jag aldrig varit tidigare. Försökte få med mig
några pics hem men det var ganska mycket folk där så det kändes lite
pinsamt att gå omkring och fota (därför lånade jag några bilder).

Jag rekommenderar er att gå dit i alla fall, för maten var jätte god och
det var en skön atmosfär där!

Min fina lunch-date

























Nu ska sängar bäddas och toaletter städas och det ska göras fredagsfint!
Har kommit av mig med torsdagsstädningen som jag ALLTID brukar
göra. Vill egentligen inte bryta en vana men jag har tappat fokus. Inte bra...
Nu ska här fejas!!!

Hoppas du får en fin dag...

Kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar