tisdag 25 oktober 2011

JUL PÅ IKEA




























Då var det äntligen dags för IKEA att ta fram julen.
Älskar denna högtid som är så otroligt mysig! Längtar tills den 1:a
advent då jag får ta fram adventsljusstakarna och göra fint hemma.
Var i denna butik 2 gånger på samma dag förrförra veckan, så i farten
upptäckte jag alla julsaker som bara låg där och ville bli förevigad...
Tror faktiskt att julen började tidigare på detta varuhus i  fjol (om
jag inte minns fel)!!

Åhlens, Hemtex och Bauhaus m.fl. har redan packat upp massor
med julsaker AND I LOVE IT!!!
Bara 4 veckor kvar, lite drygt innan ljusstakarna ska fram.
Kollade precis i kalendern. Härligt!!







































Eftersom min jullängtan redan börjat så tog jag och köpte tidningen
Drömhem & Trädgård idag för att få lite inspiration....
Kan väl säga att den var sådääär!
Hade förväntat mig ett riktigt, riktigt härligt  jul-nummer men blev lite
besviken:((  Visst var det jul i den men inget som kändes nytt!

Nu ska jag landa i soffan alldeles strax och se Halv Åtta Hos Mig,
det var jätte länge sedan!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar