fredag 7 oktober 2011

FREDAGSFEELING

Nystädat kök på en fredag är aldrig fel...















































































































































Det fredagsspritter i hela kroppen!!! Veckans bästa dag är äntligen här!
Hela dagen ligger framför mina fötter och jag lovar, jag ska njuta hela
dagen och kvällen.

Slapp skrapa rutorna på bilen i morse, eftersom jag är ledig i dag och
låg i sängen när A sprang runt och letade en isskrapa, hi hi hi!!!
Usch och fy för kylan som börjar närma sig med stormsteg. Det är nära
nu...inte många veckor kvar innan snön kommer!

Skulle måla i går kväll men somnade efter Robinson, på soffan!
Vaknade mitt i natten och då var det bara att byta bädd...
Tv:n var avstäng så jag blev nog väckt men för trött för att vara vid
medvetande så jag låg visst kvar, typiskt mig!!!

Nu ska jag fånga dagen efter en sen frukost med härlig läsning.
Det var inte dagstidningen jag menade då utan ett rykande färskt
nummer av Lantliv!!

Ha det bäst ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar