tisdag 18 oktober 2011

WORDFEUD




































Smarrig  lunchlåda från restaurang  Köket











































Regnet stod som spön i backen när jag var på hemväg från jobbet.
På radion sa de att det skulle bli kallt i kväll och frysa på i natt.
Inte bra, för jag kör med sommardäck ännu. Min kära sambo
har inte haft tid att byta på min bil så jag åker osäkert, kan man
säga... Håller tummarna för att det blir plusgrader i natt så jag slipper
krypa till jobbet i morgon!!!







































Även jag, har hamnat i Wordfeud-världen and i like it!!!
Kammade hem 496 poäng här om dagen och jag höll på dö av skratt,
i min ensamhet... Satt och lunchade på jobbet och fördrev tiden en
liten stund. Min medspelare skrattade inte ett dugg, utan skrev:
Va´i helvete, på chatten!!! Hi hi hi!

Har hört att det finns de som fått mycket mer poäng än mig men jag blev
väldigt glad över mina!
Spelar du och hur många poäng som mest har du i så fall kammat hem???
Onödigt vetande men kul ändå!

Dags att hänga lite tvätt. Tvättstugan kallar!!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar