måndag 24 oktober 2011

VÄLKOMMEN NYA VECKA

De snygga brillorna lånar jag av min A, eftersom jag ser lite bättre då.....






































Har precis börjat läsa boken Ett Litet Snedsprång, skriven av Denise Rudberg,
en av mina favorit författare.
Har läst alla hennes böcker men missat just den här boken och efterföljande
Två Gånger Är En Gång För Mycket.
Blev så glad när jag när jag upptäckte detta, för nu har jag något att läsa!

Eftersom jag är en periodare när det gäller att läsa böcker så brukar det bli 3-4 st.
på raken sedan blir det lugnt ett tag.

Just i denna stund är jag ensam hemma. Det är så tyst och lugnt och framför allt
väldigt skönt! Har lite småpyssel jag ska ta itu med  eller inte.
Njuter och önskar mig bort för en stund. Till varmare bräddgrader, sol, värme
och sand mellan tårna eller bara bort... Behöver inte vara så långt egentligen,
bara byta miljö för en stund eller kanske två....

Njut din kväll!!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar