söndag 9 oktober 2011

BILDKAVALKAD

I dag har vi firat svärfar som fyller år på tisdag. Det passade oss
bättre eftersom de flesta var lediga!
Gott fikabröd och tårta bjöds det på. Min svärmor är duktig på
att baka så vi stoppade i oss en hel del!!!

Även denna dag har sprungit iväg ganska snabbt men jag har hunnit
med att måla lite grann.
Till middagen som kanske var den sista grillningen för säsongen åt
vi helstekt fläskfilé och potatisgratäng med div. tillbehör.
En del grillar året om men jag tycker att det har sin tjusning att man
gör det på sommaren/hösten....

Här kommer en bildkavalkad på altanbygget som jag utlovat och
som efterfrågats!














































































































































































































Det färdiga resultatet blev så här!!!

Nu ska jag ladda för en filmkväll och mysa i den nyinköpta soffan
med min älskling ♥

Kram på er alla bloggisar som är så snälla och besöker mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar