torsdag 12 juli 2012

MOBILBLOGGA

Vill bara förklara mig när det gäller att mobilblogga.
Bilderna kommer ALDRIG i den ordning jag tänkt. Om jag har 2 bilder funkar det men är det fler så blir det bara kaos. Huller om buller varje gång, tror jag blir tokig på detta:(
Det går heller inte att få bilden/bilderna FÖRST i inlägget, vilket jag alltid vill ha!
Det går heller inte att förstora/förminska bilderna, vilket man behöver ibland!
Listan kan göras lång märker jag men håll ut...jag är snart hemma!!!
Fördelen med att mobilblogga är att det är enkelt att göra ett inlägg för man behöver aldrig föra över bilder,så på så vis går det ju mycket snabbare och det är ju så klart toppen i denna hektiska tid, då vi alltid jagar efter tid...

Hoppas ni har överseende med detta!!


KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar