torsdag 12 juli 2012

STOCKHOLM

Ännu en dag på stan och trötta fötter idag igen!!
Följde med Jonte till tåget, så nu är han hemma. Han ska jobba imorgon, därför måste han avvika lite tidigare.


Lite shopping har det blivit idag, främst för Flisan som gillar Nathalie Schuterman's butik skarpt. Två stora påsar i finaste rosa fick följa med hem, så den lilla damen är MER än nöjd!!!
Jag hittade en fin klänning i färgen rasperry. Oväntat för att vara mig så vi får se om den stannar kvar i min ägo, dock inte från samma butik utan från Åhléns eget märke WERA!

Middagsmys på T.G.I. FRIDAY's idag, där vi intog lunchen igår men för omväxlings skull var vi på annan adress idag, hihihi!!

Nu ska vi äta våfflor och kvällsmysa framför tv:n!


KRAM


1 kommentar:

  1. Men å mitt lilla gohjärta vad jag saknar dig, min lilla Flis .. Har ni bestämt när ni åker hem?

    SvaraRadera