onsdag 15 augusti 2012

RENSA I RÖRAN





Sovmorgon med Flisan snusandes bredvid, är toppen!! 
Dock vaknade jag redan vid 07:00, då A cyklade till jobbet men vetskapen att man kan ligga kvar hur länge man vill, är ju underbart!!
Frukost vid 08:00 och lite Nyhetsmorgon, blev starten på min dag.



Fick ett litet ryck och började rensa i källaren, så när A kommer hem idag ska han få lite jobb.
 Jag har nämligen rensat bland hans kläder och då kan jag nämna att vissa av kläderna har legat där sen vi flyttade in. 
-Kan vara bra att ha sen, kanske kommer i dem någon gång sen, ja han har många ursäkter den mannen men nu får det vara nog.

SKITEN SKA UT!!!

23 t-shirts, 18 pikeetröjor, 4 polotröjor, 19 stickade tröjor, 13 byxor, 3 träningsbyxor, 5 träningsjackor, 7 skjortor och 2 underställ, har Flisan räknat...å' då är det kläder som aldrig används...!
Vi har ingen plats för kläder som aldrig används!!
Hans garderober i sovrummet ska också få sig en genomkörare för dom har jag aldrig rört förut, hi hi hi!!!

Han kommer få en chock den lilla samlaren...!



Nu dags för en dusch och sedan en tur in till stan. Vi ska träffa Sandra och Vincent, så nu blir det bebismys för hela slanten!!!


Önskar dig en skön eftermiddag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar