söndag 9 september 2012

@HOME

Efter en härlig helg i Stockholm med min syster Annica, hennes son Jacob och Flisan har jag nu packat upp det sista ur resväskan.
Lite shoppat har det blivit men inte så mycket som jag hoppats på, tyvärr!!
Eller, jo shoppat har jag gjort i massor men inte till mig, har handlat det mesta till Flisan. Mycket nytt behövs nu när skolan börjat och den lilla damen har blivit en storlek större. Hon har vuxit och blivit så lång i sommar...


Blev överraskad när jag kom hem, för A hade storstädat hela huset och putsat ALLA fönster. Snacka om att inte, ha legat på latsidan. Fick ett sms från min granne som undrade om jag skrivit en To Do Lista, till A innan jag åkte men såna listor behövs inte när man har en sån företagsam man som jag har:))


KRAM




1 kommentar:

  1. Vore kul om du var med på bloggträffen för mer info titta in hos mig.

    Kram Marie

    SvaraRadera