fredag 14 september 2012

TIGER of sweden KVINNAN






Regntunga skyar. Grått trist och tråkigt väder bjuder denna fredag på 
men det gör ingenting, för jag har tänt ljus och myser i 
min ensamhet.

Skön start på dagen!!


Tillbringade gårkvällen hemma hos Sophie som packade inför helgens weekend i Stockholm. 
Hon provade outfit efter outfit... 
och jag kan lova att hon var sååå snygg, i allt!!!

Nästan allt var inhandlat på Tiger och då kan det ju bara bli BRA! 
Bland annat hade hon köpt en fårskinnsväst 
som var t.o.d.i.e.f.o.r
(skitsnygg med andra ord), svarta stövletter, byxor med dragkedjor vid fickorna 
och
.....gaaah, så fin hon var i allt!!!!!

(gå in och kika i butiken, HUR mycket fint som helst)

Helt oförmögen bara satt jag där och gapade. Tog inte ett enda foto:( 
 Snyggelisnyggsophie ÄR redo 
för en riktigt härlig helg i 
huvudstaden!!

Hoppas du får det bra min Stump 


Nu njuter vi fredagskvällen!!


KRAM

1 kommentar:

  1. Ååå, tusen tack fina mamma! Love love love you!

    SvaraRadera