onsdag 6 februari 2013

PÅ BÄTTRINGSVÄGEN








Snön yr runt knutarna och våren känns långt borta,
måste ha kommit flera decimeter sedan igår...


Efter att ha legat däckad i feber, ont i kroppen och massa, massa snuva är jag nu på bättringsvägen,
vilket känns otroligt skönt!
Kanske var det svininfluensan som knockade mig,
vad vet jag??


Har haft mycket kärlek omkring mig i alla fall. Blivit ompysslad med både det ena och det andra.
Felicia var och lånade en bok till mig på bibblan som jag är djupt försjunken i mellan varven.

I niqab på Stureplan, skriven av Josefin Ahlström

Läs den,
jag har svårt att sluta!!´

Har hunnit med att se alla Johan Falk-filmerna under dessa dagar så nu ska
här bäddas rent och vädras.
 Ut med alla baccilusker och in med frisk luft.
jag är trött på att ligga sjuk nu!
Har inte så mycket krafter ännu men snart så, vänta bara!! 



Ha en fortsatt bra dag!!


KRAM





2 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bra igen! Kramis

    SvaraRadera
  2. Tack, gumman! Känner mig återställd nu:))
    Kram♡

    SvaraRadera