fredag 25 november 2011

BAMSE







































Snart dags för en promenad igen i det varma vädret. + 9 grader, i slutet
av november måste vara rekord.

Vi är hundvakt den här helgen åt en jättefin labrador vid namn Bamse. 
Super lugn och snäll och liiite busig när man inte ser. I natt tog han sig
friheten att ligga extra skönt i våra fina vita soffor. Testade båda, så nu
har dammsugaren varit framme.
När vi varit ute på den första promenaden sprang han in till soffan direkt
och la till sig igen, den lilla rackaren!
Fin vovve vill ligga fint, så det så!

Hade tänkt baka lussebullar med Flisan idag men får inte min huvudvärk
(som jag vaknade upp med) att försvinna. Måste kolla min syn för jag
vet ju att jag ser dåligt. Har det lite jobbigt med läsglasögonen som jag
lånar av A, för dom verkar inte heller riktigt bra, tyvärr.

Fler huvudvärkstabletter och soffläge en stund får mig kanske att
må bättre!!

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar