lördag 19 november 2011

TJEJKVÄLL








































































































































































































I går var det TJEJKVÄLL på stan med bubbel, snittar, tävlingar, styling, uppträdande,
goodiebags m.m, m.m, listan kan göras lång... Massor med olika erbjudanden
hade de flesta butiker och det var bra uppslutning vilket uppskattas med tanke
på arrangörerna.

Jag var där med mina tjejer (förutom Julia, som hade annat för sig och är Jontes 
tjej) så Felicia blev sminkad på Body Shop av duktiga Amanda Lindgren (kompis
till Sophie) och snyggt stylad i håret på Jess av gulliga Agnes (kompis till Jonte,
visade det sig). Kul, kul!!! Flisan blev sååå himla fin och hon var sååå himla nöjd!!!








































































Jag köpte fina gardiner på Buik Anneli som jag har hängt upp idag på det lilla
kontoret. Blev nöjd eller inte !! Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, dom
är så lätta så det blir inte något snyggt fall, tyvärr! Hmm, vad göra???

Kvällen blev hur som haver super trevlig och vi fick med oss några kassar hem
och då får man ju säga att man är nöjd!

Nu ska middagsfixet påbörjas alldeles snart så jag hoppas du får en fin kväll!

Kram ♥

3 kommentarer:

  1. Ett tips är att prova med tyngdband i fållen nertill det brukar hjälpa dessa tunna gardiner att få rätt stuk..
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Vart köper man det då, i välsorterade sybehörsaffärer, eller???
    Låter som en bra idé i alla fall...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det kan finnas på Hemtex men jag har köpt mina på Birsta gardincenter. Det ser ut som ett snöre med små blybitar i, en förpackning räcker till två längder.

    Ha en mysig advent!

    Kram Marie

    SvaraRadera