onsdag 9 november 2011

HM HOME

Solen sken så vackert i dag och värmen har dröjt sig kvar....
Lite konstigt med tanke på att vi är inne i november sedan en
tid tillbaka. Hösten har varit lång men jag klagar inte!

I helgen när vi var i Stockholm hade vi det riktigt lugnt och
skönt, supermysigt!!! Behövde några dagar i annan miljö än där
det bara finns en massa måsten! Jag som älskar att bara va´!!!

Bjuder på några härliga pics från HM Home som alltid 
har så fint i entrén




























































Lääängtar efter att få plocka fram julen!!!! Den är ju så härlig, mysig
och den absolut bästa högtid vi har!!!

Nu ska jag rensa i röran, som vi har i ett förråd där det bara förvaras
kläder. Nu ska jag fylla en UFF-container!!!

Ha´det fint ♥

2 kommentarer:

  1. Eller skicka till Freja:) Vi ska också till sthlm i helgen, kanske en titt på HM Home och INN O FINN. Fanns det nåt bra där?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Det jag slängde till UFF idag var bara gamla kläder efter mig, mest bara skit!!! Däremot har jag en kasse till dig med bl.a flera jackor och väskor och en Hannah Montana stol om det är något du vill ha?

    På Hm Home köpte vi fina sängkläder med hjärtan på till Felicia sim hon sover i just nu... Det fanns mycket fint där!!

    Kram på dig fina Freja;))

    SvaraRadera