torsdag 17 november 2011

STUMPEN




















En av de lyckligaste dagarna i mitt liv var dagen då DU kom!
För 22 år sedan kom du min lilla stump till världen och du var
verkligen en liten stump, där av smeknamnet du fortfarande bär ♥

Oj, vad jag längtar efter dig, nu när alla mina tankar kretsar kring
dig och din första år... Mina ögon blir alldeles tårfyllda och jag
saknar dig i massor, trots att vi sågs för bara några timmar sedan
men å´andra sidan saknar jag dig alltid, när du inte är här hos mig,
det vet du ♥






































































































































































All kärlek till dig från mig ♥

J.A.G. Ä.L.S.K.A.R. D.I.G.

1 kommentar:

  1. Åh jag blir alldeles tårögd när jag läser detta, vad fint skrivet!! <3 Kram Kicki

    SvaraRadera