söndag 11 december 2011

3:E ADVENT


















I dag kikade solen fram och ett tunt snötäcke ligger på marken.
Det kom visst lite snö i natt, överraskande nog!

I två dagar har jag bara vilat min onda fot och känner mig döless på
att inte kunna röra mig fritt. Har inte riktigt tid med detta. Ni vet ju
själva hur mycket som ska göras innan jul.


















































Fick mina nya glasögon hemlevererade i går av Sophie som snällt var
och hämtade dem. Känner mig nöjd med bågarna men tycker inte att
jag ser så knivskarpt i dem.
Ska testa hemma i några dagar och känns det inte bättre får jag gå
tillbaka och få dem justerad.


















































Hoppas du har en riktigt, riktigt fin 3:e advent!!

Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar