fredag 30 december 2011

FREDAG
















Endast två dagar består av detta år och vi börjar
närma oss ett nytt.
2012 är i antågande och det känns helt ok.

Har sett att några bloggerskor redan tagit bort julen
men över nyår vill jag i alla fall att våran ska vara
kvar. Jag tycker fortfarande att det är mysigt med
alla stjärnor i fönstren och julgranen som lyser så fint.
Det är ju fortfarande så mörkt ute och våren är ju inte
på väg ännu. Ibland kan man ju tro det med tanke på
vädret och gräsmattan som syns men var sak har
sin tid...

Har du plockar undan julen?

Var på ännu ett läkarbesök i tisdags eftersom min fot
fortfarande inte är bra. Har fått  en hälsporre som
gör så himla ont. Resultatet blev att jag fick tid hos en
sjukgymnast i onsdags. Där fick jag en stötvågs-
behandling som gjorde så fruktansvärt ont. Hela jag
svettades och helst av allt ville jag bara skrika och
slå i bänken jag låg på men som vuxen måste man ju
behärska sig...tyvärr!!!
Bara jag blir bra i foten så kan det ju vara värt lite smärta.
Ska dit igen på onsdag och jag gruvar mig redan!!!

Nu till lite middagsfix eller om det blir hämtmat, återstår
att se.

2 kommentarer:

  1. Vi har kvar Julen tills efter 13.dagen..sedan plockas det bort. Tråkigt med din fot! Har hört att det gör jävligt ont! Ha de gott. Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni hade det bra i jul och att ni får en mysig
    nyårsafton!!
    Gott Nytt År, Marie;)

    // kram Mollan

    SvaraRadera