fredag 9 december 2011

FREEDAG!!!

























Usch, vilket väder det är idag!! Regn och snö om vart annat, just nu
bara snö men några minusgrader vore ju inte fel.
Vill att snön ska stanna kvar...

Den här veckan har gått i rask takt och jag har hunnit med att handla
lite julklappar till nära och kära. Återstår en del men tror att det kan
gå ganska fort bara jag tar mig tid.

Har såå ont i en fot annars hade jag åkt idag men jag måste nog vila
den. Känns som om jag har sträckt mig i hålfoten så jag kan inte gå
på tå heller. Skitjobbigt!!! A pratade igår om att tejpa den, så det
återstår att se om mirakellmannen kan hjälpa mig.

Testade min syn förra veckan och jag behöver läsglasögon så jag
fick ett sms igår att dem var klara men foten gjorde att jag vackert
fick stanna hemma. Vill så gärna hämta dem men det får vänta...
Åhh, vad less jag är!!

Hur har du det med julklappsinköp, redan färdig???

Ha´det fint ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar