onsdag 14 mars 2012

BIRTHDAY





Strålande sol och härligt vårväder möter mig denna födelsedag. Blir så glad av det fina vädret!! Mycket snö har redan smält bort och snart dags att rensa bort vinterkläder ur garderoben och lyfta 
fram de lite tunnare plaggen. Inte riktigt än men alldeles snart...
Vi går mot varmare tider, jippi!!


Nu dags att förbereda tårtan som ska vara i ugnen 1,5 timme. Rice Crisp-tårta som jag älskar. Ja, inte bara jag, för den är omtyckt av många.... Enkel att göra och supersmarrig, jag lovar!!


Ska sno ihop en morotskskaka också, det var länge sedan...
Flera år sen, faktiskt!!




Önskar dig en looovely day!!!








4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedag!
    Hoppas du får en bra dag.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack Marie!

    Jag njuter som bara den men än så
    länge i min ensamhet!!
    Flisan är på hemväg så jag får strax
    sällskap...

    Kram Mollan;))

    SvaraRadera
  3. Hoppas du haft en fin dag mammisen! Tårtan var sååå god som vanligt och morotskakan alldeles dunder god!
    LOVE U

    SvaraRadera
  4. Min dag har varit toppen, fick sååå fina
    presenter av er. Tack än en gång!!

    Love U2

    SvaraRadera