torsdag 22 mars 2012

PLANTAR FASCIIT





Vilka fantastiska tider vi är på väg mot, snart sommar och sol...
Veckorna rusar fram och det är inte långt kvar till sommartid. Endast 2 dagar kvar innan det är dags att ställa fram klockan. 

Var hos sjukgymnasten igår, sedan for jag till stan i ett ärende.
Tyckte det var så mysigt den lilla stund jag var där och strosade omkring
men
 det tyckte inte min fot. Fick sätta mig och vila flera gånger. Tycker att min fot blivit bättre och då är jag ju snabb och testar den! Kan fortfarande inte sätta ned hela foten utan går på tå så jag belastar ju det andra benet hela tiden, aj aj aj!!!
Kvällen tillbringade jag i soffan med foten i viloläge, suck!!

Nu har jag inte tid att vila längre, vill jobba och bli som folk igen!!!

Känns skönt att vi åker till varmare breddgrader snart.
Har något att se fram emot även fast kryckorna
kanske får hänga med i handbagaget. Värmen kanske gör susen för min fot, sa läkaren så vi hoppas på det bästa! 
Strandnära hotell och tuk-tuk blir nog bra de´!!!

Nu ska jag slå in paket för
 snart vankas kalas!!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar