torsdag 15 mars 2012

TORSDAG


Några av de fina presenterna från gårdagen...

Ny doft jag aldrig haft förut.....lovely!!!

Felicia var sååå cykelsugen igår så hon tog fram cykeln. Några timmar senare så fullkomligt vräker snön ner söder om stan, så typiskt! Hennes lycka blev inte långvarig...
I dag syns inte ett spår av snön som föll igår, tur!
Vi har + 13 grader idag!!!



Hade en fin födelsedag igår med många fina presenter, dessvärre
misslyckades jag totalt med morotskakan jag bakade!!
Tyckte det var väl mycket smet i den runda kakformen när jag ställde in den i ugnen och
tänkte att det här kommer
nog att svämma över men det gjorde den inte. Kakan blev däremot aldrig
riktigt klar för efter ca: 1 timme i ugnen tog jag ut den...

Förmodligen var receptet till en långpanna!!
Såå tråkigt med misslyckade bak,
tur det inte händer alltför ofta!!!

Njut torsdagen, snart är det helg igen...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar