lördag 31 mars 2012

EARTH HOUR





Välkomnar en solig lördag trots den snö som föll igår. Ser inte alls bra ut med allt det vita...usch!!!

Har haft lite bloggtorka de senaste dagarna. Har inte haft någon inspiration alls. Blir så när man bara är  går hemma.

Har börjat packa lite smått och tagit den 2:a Twinrix-sprutan, skönt att det är avklarat. Dukoralen är uppdrucken och jag är redo för värmen. LÄNGTAR!!

Har ett problem och det är sköna sandaler uppbyggda i hålfoten, jättesvårt att få tag på...
Ecco har ett par som är hyfsade men så fruktansvärt FULA!!! Har förmodligen inget val för jag tror det blir för varmt med vanliga träningsskor. Gaaahh, jag tror jag dööör en smula!!! SKITFOT:((
Är inte ens hundra på om dom är sköna för den onda foten men det var dom som kändes bäst i alla fall. Hjälp, vad gör jag???
Tror jag blir tokig på denna fot som bara ställer till med besvär och elände!!
Allt brukar ju lösa sig i slutänden så det gör nog även detta!




Ikväll släcker vi ner mellan 20:30-21:30.
Jag tycker det är toppen att visa våra makthavare att klimatfrågan är viktig!

DU SLÄCKER VÄL NED???

Önskar dig en finfin lördag!!

På återseende...










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar