söndag 1 april 2012

HELLO APRIL




Årets fjärde månad är här och idag får man luras.

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Än har ingen lurat mig så jag kommer vara på min vakt hela da'n eller åtminstone halva, ha ha!!



I dag har alla mina barn tagit den 2:a Twinrix-sprutan så nu är vi alla vaccinerade. En spruta återstår för man ska ta tre men inte förrän om ett halvår. Gäller bara att komma ihåg... Ska genast anteckna det i agendan så det inte glöms bort!



Behöver uppdatera min MP3 så jag har lite skön musik att lyssna på när jag ligger
på stranden om drygt 1 vecka. Frågan är bara: Hur gör man???
Har faktiskt ingen aning alls så jag behöver hjälp...
Sophie brukar vara ett säkert kort, så henne ska jag snällt fråga. Undrar bara OM hon har tid?
Mycket svensk musik vill jag höra i mina lurar. Lars Winnerbäck,
Melissa Horn och Eldkvarn ska få förgylla min tid...


Njut nu söndagen och låt dig inte luras!!


   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar