måndag 9 april 2012

MOT NYA OKÄNDA MÅL


En bild på vårt första hotell i Khao Lak.



Ett ganska så trist väder lämnar vi bakom oss och det känns skönt nu när vi strax lämnar Sundsvall, vidare till Stockholm för att "mellanlanda" en natt.
Blir så lång att åka annars och vi får tillfälle att träffa min pappa innan vi åker...

Allt är packat och klart och familjen är i princip startklar.
Nu till det mest spännande momentet på hela dagen,
VÄSKORNA!!
Hur får vi plats med 5 gigantiska resväskor i bilen??? Jag vet någon som strax står och river sitt hår och kommer snacka om att vi måste ta mindre väskor...
Nu håller vi tummarna för att det kommer gå bra och att min A kommer ta det med ro!

Det är inte bara att resa bort...

Ska försöka att blogga från Thailand så ni får se hur vi har det men jag kan ingenting lova eftersom det kan ta tid att ladda ner bilder. 
Har bjudit in familjen att bli gästbloggare hos mig...MEN vi får väl se hur det
blir med den saken.

Nu dags för det sista fixet innan vi rullar mot nya äventyr.
Hoppas ni alla har haft en härlig påsk och att
ni får en fin start på veckan!!

KRAM




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar