fredag 27 april 2012

MAGPLÅGA

+20 grader ( i solen ) är ju inte fy skam att komma hem till.
Känns skönt att vara hemma efter 15 dagar i Thailand. Vi har haft det fantastiskt bra, trots att vädret inte varit det bästa. Det har regnat varje dag utom en. Vi har haft 3 hela, soliga dagar och mycket, mycket moln.
Värmen har varit otrolig och denna fukt gör det skönt att ta på sig torra kläder i dag.

På vår försenade hemresa råkade jag ut för det A mest fruktar för, nämligen magsjuka. Inte kul att springa med kräkpåse till toaletten stup i kvarten. Ont i magen, illamående och rännskita fick jag utstå.
Magen är tyvärr inte bättre idag men jag har inte lika ont i den. Nu har jag nära till toaletten, MIN toalett så nu gör det detsamma, känns det som!

Idag blir det en soft dag som jag ska tillbringa i soffan med att se på tv. Det var länge sedan nu.

Min fot är mycket bättre. Nu kan jag kliva ned helt på den och gå på den i alla fall 45-60 min. Jippi, det går åt rätt håll och ingen är gladare än jag!!!
Jag har kört mitt stretch-program 3 ggr/dan och gått i sanden, det har känts bra.
Jag kan stå och duscha, behöver ej någon pall längre, skönt!

Har fått tillbringa mycket tid på cafe'er när familjen varit på shopping, därför har jag haft tid att blogga. Har åkt tuk-tuk/taxi en hel del så det har gått bra ändå. Vi har alltid bott nära stranden och allt jag behövt har funnits inom räckhåll. Min fot har haft det bekvämt helt enkelt!!

Önskar dig en finfin fredag!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar