måndag 23 april 2012

BANG TAO BEACH

Idag har vi bytt hotell så nu befinner vi oss i Bang Tao.
Innan vi reste hit fick vi besök av familjen Åsard på hotellet. Jättekul att dom kom förbi!
Deras familj har varit här ända sedan oktober-2011 så barnen går i skola här och trivs jättebra.

De har en butik här i Kamala som Sophie handlade fina blusar i. Tyvärr följde jag aldrig med och det ångrar jag nu, för det fanns sååå mycket fint där, sa Sophie.
Får kanske ta en taxi dit innan vi åker hem och titta om jag också hittar något fint!

Amora Beach Resort heter hotellet vi bor på nu och det ligger alldeles vid stranden. Ett lugnt fint ställe där det inte händer så mycket...

Har väntat på solen i flera dagar nu men den lyser med sin frånvaro även fast vi håller tummarna.
Regnet däremot gör sig påmind varenda dag mer eller mindre.
Har hört att snön är tillbaka i Svedala så vi får vara glada att vi slipper den...än så länge!!!

Kram till er, fina NI som gör det så kul att blogga! Hoppas jag förgyller er tillvaro ( i alla fall lite grann ) för ni förgyller min...

So long!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar