fredag 1 juni 2012

JUNI







Veckans bästa dag är här och den startade tidigt, trots att det här är den enda dagen som jag har sovmorgon denna vecka.
Före 08:00 började våra grannar att borra efter bergvärme, så det ljudet har jag hört konstant i flera timmar nu. Känner mig hyfsat less på ljudet men det gjorde säkert någon granne till oss också, när vi borrade för många år sedan så hämnden kanske är ljuv ha ha ha!!!
Jag miss unnar dem inte, utan känner väl mest, varför just idag på min lediga dag, liksom???


Städat och klart är det här, sååå himla skönt!!
Köpte nya blommor till altanen igår bl.a en Chokladblomma som jag aldrig haft förut.
Den får inte torka ut...där blev det jobbigt! Blommor som behöver vatten och omvårdnad är inte min grej men jag ska som sagt var försöka, för ytterligare en blomma jag köpte, får inte heller torka ut!!
Skrattar åt mig själv som över huvud taget köpte dessa flowers. 
Som gjort för att misslyckas!


Nu njuter vi fredagen och dricker rosé!!!


Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar