torsdag 21 juni 2012

SEMESTER I SIKTE





Strålande sol och en himmel med några få moln, får mig att må toppen denna torsdag.
Har jobbat min sista arbetsdag så nu vankas semester. 
Felicia har väntat och längtat efter min semester så hon får ha sin mamma hemma hela dagarna och jag kan förstå henne.
Även fast hon är med kompisar så är det skönt när jag finns hemma och bara är!
Har egentligen inte planerat något speciellt men en liten tripp till Stockholm (i vanlig ordning)
och eventuellt Göteborg ska vi försöka få till!


Midsommarafton är i antågande så idag ska det göras tårta och Västerbottenpaj. 
Kött ska marineras och div. 
småsaker inhandlas. 




Ha en fin dag och ta det lugnt i trafiken, ni som reser bort över helgen!!

Kram



2 kommentarer:

  1. Tittar in för att önska en trevlig midsommar!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, Marie!!
    Vi måste ses nå't i sommar...
    När har du semester?

    / Kram:))

    SvaraRadera