onsdag 13 juni 2012

MITT I VECKAN


Löp och köp den här supersköna klänningen för endast 149:-
95% viscose 5% elastane
You gonna love it!!!



Inledde denna vecka med ett möte för oss 
VM:are (visual merchandiser) i norra regionen för att prata om hösten 
och 
olika happenings på KappAhl. 
Mycket nytt händer och det är med förtjusning och längtan att få göra om, göra nytt inför kommande säsong i våra butiker som gör hösten extra spännande...

Det är alltid kul när en ny säsong börjar hos oss,
ny årstid, nya kläder och oftast en massa andra förändringar.
I Härnösand bl.a öppnar en ny butik i september så om min fot är helt återställd,
hoppas jag att jag kan vara med och bygga upp den...
Senast när Ö-vik bytte lokal fick jag vackert stanna hemma och tacka nej till det roligaste jag vet!!!
Tråkigt men sant!!!


Nu ska jag slänga mig i solstolen och njuta av det vackra, varma vädret.
Vad gör du en dag som denna, inväntar semester eller planerar
inför midsommar kanske???

Kram 






2 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning men vart är den köpt, på Kapp Ahl elr?
    Vad kul du är tillbaka på jobbet vi syns framöver.
    Kram Kussen Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej Ulrika!
    Det är toppen att vara tillbaka på jobbet,
    sååå himla skönt!!
    Klänningen är fr. KappAhl och finns även
    i grönt, cerise och turkos!

    Ha' en skön sommar:))
    Kram Mollan

    SvaraRadera