tisdag 5 juni 2012

SURPRISE







Min fina A kom hem med två presenter till mig igår, fina rutiga lampskärmar att ha i köksfönstret. 
Wow, vilken överraskning!!!

Tusen, tusen TACK min älskling!!!

Det blev så somrigt och fint i köket nu. Ska se om jag kan hitta en matta som går i blått som 
jag kan lägga vid köksbänken.
Länge sedan jag hade någon matta där eller jag har aldrig haft någon matta där...
inte i det här huset i alla fall
men det kanske blir lite småmysigt ändå eller så passar det inte alls. 
Vi får se...





Nu återstår endast en skoldag, sedan är det sommarlov som väntar för de flesta.
På fredag är det skolavslutning och Felicia har hittat kläder på Zara
som är sååå himla fina.!!!

En rosa klänning med två rosetter i ryggen och en söt "chaneljacka" och ett par beiga ballerinaskor. 
Hon är supernöjd och det är huvudsaken!!

Nu till lite middagsfix. Spagetti och köttfärssås, bjuder köket på idag
MUMS!!!


Ha´en härlig tisdagkväll!


Kram











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar