fredag 6 maj 2011

POWER WALK

























Somnade ganska tidigt i går så jag var nästan uppe med tuppen i morse.
Åt en lättare frukost och sedan tog jag en power walk i min ensamhet och lyssnade
Hjärtats Mörker (av Jonas Moström) i min mp3.
Har lite svårt att koncentrera mig när jag ska lyssna på en ljudbok. Förmodligen har
jag så mycket att rensa ut och fundera över. Passar inte riktigt mig att ladda
batterierna på detta sätt men jag har i alla fall testat mer än 1 gång.
Musik i mina öron är nog det bästa!

Ingen sol så långt ögat når. Den lyser med sin frånvaro. Kallt som bara den och
nystädat hus. Undrar hur jag ska få den här dan att gå???
Skämt å´sido har jag en massor att göra. Det är bara viljan som saknas. Den kanske
smyger sig på längre fram på dan.

Kanske men bara kanske, tar jag tag i källaren och rensar lite i röran. Vi ska åka till
soptippen i morgon och då kan det ju vara bra att få med lite mera skräp. Guud va´
man samlar på sig!!

Njut av den härliga fredagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar