måndag 9 maj 2011

VECKANS FÖRSTA DAG



Fina Flisan på Plantagen
 























Köpte vita penseér i år. Jag som älskar vitt tycker att dessa blommor
passar alldeles ypperligt hemma hos oss. Dumt att bryta trenden och
ta en annan färg...





























































































Igår fick äntligen ner blommorna i krukor. Inhandlade dem för över en
vecka sedan men bättre sent än aldrig tänkte jag...
Plantera blommor är ett nödvändigt ont för min del. Vill absolut ha fina
blommor men som jag sagt tidigare har jag inget intresse, tyvärr.
Önskar att jag hade "gröna fingrar" som det så fyndigt kallas.


Lilla lunchen
























Grillade korv till lunch i går och satt ute och åt i det fina vädret som
dock blev lite disigt på eftermiddagen men skönt var det i alla fall.

Nu är måndagen här igen och jag har fullt upp att göra på jobbet i
vanlig ordning. Nästan för mycket kan jag känna. Ibland känns det
övermäktigt. Allt på en gång liksom...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar