torsdag 5 maj 2011

TORSDAG





















Just nu pågår städning hemma hos oss. Ingen mening att sätta sig ner
efter jobbet, lika bra att få det gjort nu.
Rensar undan vinterkläder och skor... Skönt att få bort vintern liksom.
Allt det tunga, tjocka, svarta måste bort så vi kan få plats med det
tunna, ljusa och det nya svarta naturtligtvis. En färg jag aldrig lessnar
på. I Love It!!!

I dag har jag varit på mammografi och fått bekräftat att det inte
finns några rester kvar efter inflammationen som jag fick i det ena
bröstet på sportlovet. Jippi, säger jag som varit livrädd för att få en
spruta som suger ut vätskan som ev. kan bli kvar.
Nu känns det bra att veta att allt är ok.

Nu är jag ledig i 3 dar och det känns så himla skönt...
Veckans bästa dag är det i morgon och jag ska ha sovmorgon.
Hoppas narurligtvis på fin väder, så jag håller tummarna. Hårt!
Det kanske finns en chans till att få tillbringa lite tid i en solstol.
Vad tror du?

Kram ♥

1 kommentar:

  1. Kanon skönt att mammografin gav ett positivt svar... SUPER glad för din skull! Kram Marie Norén

    SvaraRadera