tisdag 3 maj 2011

TISDAG





















Stressar hem från jobbet, fixar mat till familjen och äter extra tidigt
eftersom Felicia ska på fotbollsträning. Väl där får vi höra att
träningen är inställd... Känns lite lätt irriterande eftersom jag varit in
på hemsidan och kollat träningstiderna. Inte står det någonting där
om att den är inställd. Dessutom kollade jag detta precis innan vi
åkte... S.K.I.T.D.Å.L.I.G.T!!!

Det är just sån´t här som gör mig upprörd. Varför har dem en hemsida
om den ändå inte uppdateras???
Nu är det dags att dra några långa djupa, känner jag.
Nog om detta!

Det blir en tidig kväll i kväll, har jag lovat mig själv. Ser Big Brother
varje kväll klockan 22-23 och det är på tok för sent för mig.
Är så trött varje morgon så jag hör inte ens när klockan ringer.
Behöver minst 7 timmars sömn och inte 6 timmar som det blivit nu.
Reprisen från gårdagen visas klockan 19 varje dag så jag får nog titta
då istället.
Nu är jag trött på att vara trött!!!

Nu ska jag plantera lite blommor och pussa på Felicia.
Hoppas du får en mysig kväll!

Kram ♥

2 kommentarer:

  1. Jobbigt sånt där, särskilt när man stressat för att hinna:(
    Gick det bra med fotbollsskorna?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Felicia provade skorna först i dag innan vi for på träningen (som aldrig blev av)och fick ont i tårna av dem, tyvärr. Kommer tillbaka med skorna nå´n dag. Kram kram

    SvaraRadera