måndag 28 februari 2011

28 FEBRUARI























                GRATTIS PÅ 7 ÅRS- DAGEN, GULLUNGE!!!!




Månadens sista dag och Josefines födelsedag!
Josefine är kusin med Felicia och bor på andra sidan stan...

Vi var på kalas igår och uppvaktade med presenter, som jag tror
uppskattades. Blev bjuden på både god lunch och gott fika!!!
Kvällen avslutade vi hemma framför tv:n. Såg inget speciellt,
förutom gänget i Saltis då förstås. Det vill vi inte missa...

Har fått en klipptid på fredag morgon och det är behövligt kan
jag säga. Ska bli skönt att bli ompysslad i några timmar hos
min vän Ingela!! Är lite sugen på att klippa håret kort men är ju
feg som vanligt och sparar det tills en annan gång...














































Den här frisyren gillar jag, tycker den är skit snygg!!!
Ska spara bilden och fundera....(som vanligt)!

Nu ska här lagas middag:  Gräddstuvad Pytt i Panna
med rödbetor och stekt ägg bjuder köket på idag!

Kram♥

1 kommentar:

  1. Hihi, de där två filurerna känner jag igen :-)Tusen tack för presenterna, de uppskattades verkligen; hon äääälskar ju både Top model OCH hästar, så hon satt och målade och pysslade igår kväll efter att ni gått, perfekta grejer!!

    Jag tror du skulle passa skitbra i den frisyren -kör på det vettja!!

    Kram svägerskan

    SvaraRadera