måndag 21 februari 2011

NY VECKA






















Det är måndag, jag vet men håll ut!!! Veckorna rullar bara på...
Tiden går så fort, speciellt när man som jag har roligt på jobbet!
Jag trivs verkligen super bra med det jag gör, me like!!!
Snart är det fredag igen!

Började titta på Big Brother i går kväll och det kändes ju kul,
förutom att det kommer sändas kl: 22-23 varje kväll...
Känns lite sent för min del. Måste ha minst 7 timmars sömn,
annars orkar jag inte med dagen. Jag måste även läsa en stund
innan John Blund kommer så nu blir det jobbigt. Se eller inte se,
det är frågan???
Tittade du igår?

Nu ska jag hämta Flisan som är hos en kompis. Fick lita egen-tid
en stund så här på em. Det är jag inte bortskämd med. Jag lovar,
jag har njutit varenda sekund!!!

Kram på er, alla gulliga bloggisar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar