tisdag 22 februari 2011

SOLSKEN I BLICK





















Jobbade till kl 15:00 idag och blev förvånad när jag klev ut genom dörren
på jobbet. Det var så ljust ute och solen sken så vackert. Jag blev så
himla glad... kände mig upprymd liksom!!!
Nu börjar det kännas att vi går mot ljusare tider. Inte långt till våren
ändå, även fast man inte kan tro det.
På lördag ska det bli kanonväder, har jag hört! Då siktar vi på att sitta i
en snödriva och dricka choklad och kanske grilla en korv. Myysigt!!!


I går kväll hade jag bestämt mig för att titta på Big Brother i alla fall men
vad händer då...jo, jag somnar efter ca: 20 min. Orkade inte ens hålla mig
vaken! Så nu får jag se om jag gör ett nytt försök i kväll eller om jag
lägger mig i vanlig tid...






























...och läser en god bok. Har precis börjat läsa en  bok som jag väntat på
lääänge! Svärmaren av Anna Bovaller. Längtar att få lägga mig och läsa
den...så Big Brother kanske jag hoppar över ändå...


På återseende ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar