fredag 11 februari 2011

FREDAG KVÄLL


















Mina härliga tidningar har precis kommit med posten,
ända fram till dörren. Jo, jag tackar vilken service!
Post-gubben ringer tom. på dörren för att tala om att
dom ligger på bron. Gulligt va?
Nu har jag lite läsning i helgen. Passar mig perfekt!

I kväll ska vi äta Tacos. I vanlig ordning kan man nog
säga, för det har faktiskt blivit så på fredagarna  under
en ganska lååång tid (Felicias önskan)!!!

Let`s Dance dansar in i vårat vardagsrum kl.20.00 så
då gäller det att ha tangoplattorna på i fall man blir
uppbjuden. Ja, inte av Anders då förstås utan av lilla
Snäckan. Hon älskar att dansa!!!

Hoppas du får en mysig fredag kväll!

1 kommentar:

  1. Felicia verkar ha bra smak tacos och jumpsuit :D Precis som mig :D

    // Camilla

    SvaraRadera