fredag 15 april 2011

HAPPY FRIDAY




















Ljumma vindar slog emot mig på min promenad och jag bara njöt i fulla drag.
Vi är inne i en härlig årstid just nu, det händer så mycket med naturen...och oss
människor med för den delen. Grannarna börjar tina fram och det är full aktivitet
på gatan utanför vårt köksfönster. Jag hör fågelkvitter och inser att sommaren
snart är här trots att våren nyss har anlänt.


























































här trista ser mina planteringar ut som jag gjorde i höstas.
Dags att plantera något nytt fint och fräscht!
Funderar på om jag ska köpa vita små penseér blandat med...vaddå?
Hmm, låt mig tänka... Kom just på att penseér är det enda jag kan
sätta nu eftersom der är -grader på nätterna. Ska kanske vänta?
Äh, vi får se! I amplarna ska jag ha några andra blommor, något
som hänger. Så mycket vet jag i alla fall.

Har du planterat något ännu???

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar