tisdag 5 april 2011

UTEMÖBLER
























En solig dag var det igår som gav mig inspiration till att köpa ute möbler,
så nu vill jag att all snö smälter bort snabbt så vi kan få inviga dem...
Ska köpa fina kuddar att ha i stolarna och kanske någon filt.
Har beställt nya vita amplar att sätta blommor i som jag skulle hämta idag
kom jag just på...tur det kommer en ny dag i morgon!

Blommor är inte min starka sida. Jag vill gärna ha dem men glömmer bort
dem. Ska inte göra samma misstag som i fjol då jag köpte petunior.
Vattnade och vattnade varje kväll... Knoppsade och knoppsade varje kväll.
Det blev bara för mycket. ALDRIG mer petunior!!
Syster Yster, du gör det bra, för du köper dem varje år har jag sett och du
sköter om dem och jag har aldrig hört att du klagat!!!

Kanske det var du som fick mig att köpa dem???

Vårkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar