onsdag 27 april 2011

HAPPY ONSDAG





















Härligt att vakna till solen som tittar in bakom rullgardinen, markiserna
som måste dras ner i köket när jag ska äta frukost och veta att
solstolen väntar ute på altanen...
I dag kommer det bli en soft dag med massor av läsning och mys om
det fina vädret håller i sig vill säga.

I natt har jag sovit skitdåligt på ren svenska. Vaknade vid 03-tiden på
soffan... Gick in och lade mig i sängen, stirrade i taket i 1 timme sen fick
det vara nog. Återvände till soffan som är ett sömnpiller för mig och
vips så sov jag igen... Tillbaka till bädden vid 05-tiden, sen sov jag till
09:30. Natten har varit allt annat än bra!!!

Nu ska jag fånga dagen och se om den blir bättre. Har svårt att tro något
annat eftersom det är så vackert väder!

Njut dagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar