torsdag 28 april 2011

SISTA TORSDAGEN I APRIL
























Efter gårdagens jobbiga väder med alldeles för mycket moln hoppas jag på bättring
i dag. I går hann jag inte mer än sätta mig i solstolen så fick jag kliva upp igen. 
Stora tjocka moln gjorde att det blev kallt som attan och jag fick gå in.
Ser faktiskt mycket bättre ut i dag...

Läste precis ett brev från vår Fastighetsägarförening, att i år blir det majbrasa i vårt
område. Har hört att det var så innan vi flyttade hit och det är mer än välkommet.
Skönt att slippa åka iväg. Nu kan man bara ta en kort promenad. Det gillar jag!!!

Nu ska jag väcka Felicia, äta frukost och göra mig klar för en dag i solstolen så nu
håller vi tummarna för att vädret blir soligare i dag ( ser faktiskt alldeles blått ut ).

Funderar på en tur till stan på eftermiddagen/kvällen och byta ett par skor som
Jonte fick i påskpresent. Han gillade inte dem så nu har han tittat ut ett par andra i
stället. Btw så har han åkt till sin farmor i Ljusdal några dagar...

Tack för att just du tittar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar